tisdag 17 augusti 2010

Kalenderlyft



Så var den underbara semestern slut och och skolan har dragit igång igen. I vanliga fall brukar jag köpa en kalender från personligalmanacka.se i samband med starten, men i år bestämde jag mig för att testa min första lärarkalender. Nog för att gratis är gott, men det är inte alltid estetiskt tilltalande så det fick bli lite piff på standardvarianten.

Efter den gamla devisen "släng inget" så återanvände jag gamla almanacksdelar som jag hade sparat så som gummisnodden (fastsatt i utstansade hål med hjälp av håltången), linjal, plastfickor och lite annat som gjorde den personlig. pappret är från Panduro (14kr/ark) och bokstäverna likaså (det syns knappt på bilden, men mitt namn står mitt på i vita luftbokstäver.)

Jag påstår inte på något sätt att detta är värt all cyberspaceuppmärksamhet, men det är trots allt ett pyssel!

Inga kommentarer: