onsdag 6 oktober 2010

USB-ficka



Allt för ofta får jag den ilande känslan i magen av "var är mitt USB-minne?!", och de fem sekunder som det vara innan jag känner det i fickan igen börjar bli lite tröttsamma! Därför sydde jag snabbt ihop en liten ficka som jag kan ha på nyckelknippan, som jag (peppar-peppar) försöker hålla råkoll på!

En avklippt och tillböjd säkerhetsnål fick bli fästet och med en karbinhake är det lätt att ta av den för att sätta i datorn. Och eftersom eleverna påpekar att allt jag har i skolmaterialväg är prickigt, kunde jag ju inte bryta mönstret!

3 kommentarer:

John Bengtsson sa...

KUL Å FÖLJA DINA IDEÉR -JOHN-

Mitt lilla face sa...

bra blogg
http://mattsjansson.blogspot.com/2010/12/stenkakor-med-matts.html

ealina sa...

Hej!
Har spanat runt hos dig ikväll. Mycket fint och många fiffiga saker har jag hittat! :D

Jag lägger till dig i min blogglista, hoppas att det är ok.