onsdag 25 juli 2012

Fotobok: Mitt första år

P
yssel för mig kan vara många saker, precis som det framstår här på bloggen. Inför Tages ettårsdag la jag många timmar på ett digitalt skapande i form av en fotobok med text och bild om hand första tid i livet. När det väl kom på posten var det värt allt och min förhoppning ärt att det ska bli en bok som Tage själv kommer att vilja bläddra i för att peka och höra historier om saker han gjorde, gillade, sa och åt.

Det finns otaliga fotosidor på nätet men av erfarenhet har de lite olika finesser och kvalitet. Den här kommer från photobox.com och jag är över lag nöjd med resultatet på framkallningen. Ett tips är att hålla utkik efter väldigt fördelaktiga erbjudanden som kommer lite titt som tätt för både nya och gamla kunder. Nu ligger bröllopsbilderna och väntar på just ett sådant...

1 kommentar:

LMM sa...

Det ser helt fantastiskt ut! Ser fram emot att se det live.
Kram