onsdag 2 november 2011

Napphållare



Mer barnpyssel är jag rädd, har liksom fastnat lite i ett praktiskt pysseltänk där jag ska ha bra användning av det jag gör. Jaja, så är det helt enkelt!

Den här gången har jag massproducerat napphållare för att kunna matcha Tages outfits och dessutom kunna tvätta den enda som vi nu kör med, och som får vara med om en del! Av ren snålhet köpte jag inte tio hängsleklämmor, utan en och så fick resten tryckknappar som man kan knäppa på klämman. Gummiringarna runt själva nappen har med rörmokeri att göra och kallas "O-ringar".

Efter en rejäl röjning i min pysselgarderob sorterade jag ut alla tänkbara bomullstyger som skulle kunna passa och fem blev direkt favoriter, övriga fem kändes lite mer tjejiga så dem väntar jag med att göra klart till någon vill ha dem!

Superenkelt men å så oumbärligt!

2 kommentarer:

Emsters Alster sa...

Se där ja, så snabbt gick det! Snyggt jobb!

Mrs.Bao 包 sa...

Fort va' det gjort. :)
Vill du ha färgglada o-ringar eller silikonhållare, eller snygga clips för den delen, så har jag det. :) Du är välkommen.

/Agneta
www.mrsbao.se