söndag 22 juli 2012

Nytt på gång

På sommaren brukar det vara extra roligt att pyssla, och även om tiden för att förverkliga sina idéer har minskat avsevärt sedan en viss man kom så har det lyckats bli en del fix även dessa sommarmånader. De har bara inte kommit ut på bloggen ännu, men nu så!

 Kan börja med att visa två nya verktyg i garderoben: en skärmaskin för A3 som jag fick i födelsedagspresent och som kommer att kunna skära raka vinklar även när finpapprena är nya. Och en stämpel som är ett loppisfynd för tio kronor! Min tanke är att den ska kunna bidra till personliga texter på kort och liknande utan att jag behöver skriva själv, något som jag inte gärna gör på just kort för att jag tycker att det blir för hemslöjdigt då med min stil. Får öva vidare på det helt enkelt!

Inga kommentarer: