tisdag 4 oktober 2011

Fler fodral






Idag har jag varit på mitt första symöte någonsin. Jag och Kakan sänkte medelåldern ganska kraftigt men vad gjorde väl det mitt i allt skapande? Symaskinen var med och tack vare lite nyinköpta vaxtyger skapade jag fyra fodral under timmarna vi var där.

Snälla vänner, tillika mammor, har bett mig sy till dem och nu verkar det vara sju fodral som ska få nya ägare, så roligt! Tygerna kommer från Åhléns och Jysk och på bilderna syns den mindre varianten till våtservetter. Efter att själv ha använt fodralen i en vecka kan jag konstatera att det skapar väldig ordning i skötväskan som annars kan upplevas som ett stort, svart hål. Dessutom hålls servetterna fuktiga och torkar inte ut tack vare kardsborreförslutningen. Nu var det slut på reklamen.

Kom å köp!

Inga kommentarer: