måndag 19 juli 2010

Välkommen till IdéBancken!


Att pyssla innebär med största sannolikhet olika saker för olika skapare. För mig handlar det om egentid och avslappning. I den här bloggen kommer jag att visa resultaten av de infall jag får titt som tätt och det kan röra sig om allt från symaskinsalster, korttillverkning till inredningsförändringar.

Ända sedan jag var liten och en lördagsmorgon skapade mitt egna akvarium av aluminiumfolie, en skokartong och några strandfynd, långt innan mamma och pappa ens gått upp, har jag älskat att pyssla. Med åren har jag vågat mer och därmed också lyckats skapa fler användbara ting än exempelvis begynnelsens Nintendo av spillträbitar...

Det blir kanske inte alltid som man har tänkt sig, men "Maior e longinquo reverentia": På avstånd är allt vackert...

Välkommen hit!

1 kommentar:

Frejdan sa...

Sara du är ju grymt duktig. Jag blir så imponerad av pysslande männsikor, det är helt enkelt inte min grej. Därför framstår egentligen allt du har med här i bloggen som oerhört kretaiva konstverk för mig. Mycket smart namn på ditt märke också :) Jag gillart